Toon meer

Procedure in geval van service

Eenvoudig, betrouwbaar en transparant!

Uw Einhell machine of Power-X-Change accu, die u heeft geregistreerd via onze garantieverlenging, is defect en geeft problemen? Met onze service kunt u uw product eenvoudig verzenden en wij zorgen voor de verdere afhandeling van uw garantieaanvraag.

Hoe werkt het - Wat moet u doen

  1. Controlleer of uw Einhell product nog steeds onder de garantie valt. Hiervoor kunt u inloggen op uw Einhell account om het juiste certificaat voor uw Einhell product of Power-X-Change accu te downloaden onder het kopje garantieverlenging. Als alternatief kunt u het garantiebewijs terugvinden in de bevestigings e-mail die wij u tijdens de garantieverlenging hebben gestuurd. Het certificaat geeft de maximale garantieperiode weer.
  2. Print uw garantiecertificaat en geef een omschrijving van de klacht. Tenslotte, niet onbelangrijk, is het aan te raden om voor uw eigen administratie een kopie te maken van het garantiecertificaat.
  3. Voeg het ingevulde garantiecertificaat toe aan het pakket en pak alles goed in. Let er op dat alles goed is verpakt. Transportschade wordt in rekening gebracht aan de afzender.
  4. Neem contact op met ons en wij gaan ervoor zorgen dat uw probleem wordt opgelost! 

Verder verloop van het serviceproces

Zodra uw levering bij ons aankomt, beslist een technische inspectie of uw product / accu zal worden gerepareerd of vervangen voor een gelijkwaardig product. Onze medewerkers zullen uw service aanvraag zo snel mogelijk verwerken, zodat u zo snel mogelijk uw werkzaamheden kunt hervatten met uw Einhell product.

Heeft u hulp nodig?

Voor al uw vragen over uw Einhell product of technische vragen kunt u contact opnemen met onze service hotline.

NL +31 88 59 86 484
BE +32 78 053010


Maandag - donderdag
09.00 - 05.00 uur 

Vrijdag
09.00 - 03.00 uur