Procedure in geval van service

Eenvoudig, betrouwbaar en transparant!

Uw Einhell machine of Power-X-Change accu, die u heeft geregistreerd via onze garantieverlenging, is defect en geeft problemen? Met onze service kunt u uw product eenvoudig verzenden en wij zorgen voor de verdere afhandeling van uw garantieaanvraag.

Hoe werkt het - Wat moet u doen

  1. Controleer of uw Einhell product nog steeds onder de garantie valt. Hiervoor kunt u inloggen op uw MyEinhell account om het juiste garantiecertificaat voor uw Einhell product of Power-X-Change accu te downloaden onder het kopje “garantieverlenging”. Als alternatief kunt u het garantiecertificaat terugvinden in de bevestigings e-mail die wij u, tijdens de garantieverlenging, hebben toegestuurd. Het garantiecertificaat geeft de maximale garantieperiode weer.
  2. Print uw garantiecertificaat uit en noteer hierbij een duidelijke klachtomschrijving/reden van retour zenden. Tenslotte, niet onbelangrijk, raden wij u aan om voor uw eigen administratie een kopie te maken van het ingevulde garantiecertificaat.
  3. Voeg het ingevulde garantiecertificaat + kopie aankoopbewijs toe aan het pakket en pak alles goed in. Let er op dat alles goed verpakt is. Transportschade wordt in rekening gebracht aan de afzender.
  4. Neem contact met ons op en wij gaan ervoor zorgen dat uw probleem wordt opgelost!

Verder verloop van het serviceproces

Zodra uw retourzending bij ons aankomt, zal een technische inspectie uitsluitsel geven of uw product/accu zal worden gerepareerd of vervangen voor een gelijkwaardig product. Onze medewerkers zullen uw service aanvraag zo snel mogelijk verwerken, zodat u uw werkzaamheden, met uw Einhell product, zo snel mogelijk kunt hervatten.

Heeft u hulp nodig?

Als u vragen heeft over uw Einhell product of een technische probleem, neem dan contact op met het servicenummer of stuur een e-mail.

NL +31 88 59 86 484

BE +32 78 053010

Maandag - donderdag
09.00 - 05.00 uur

Vrijdag
09.00 - 03.00 uur